Paprastai gaisrinės – tai vieni
seniausių ir aukščiausių miestų pastatų.
Aukštas gaisrinės bokštas tarnaudavo
ne tik kaip apžvalgos aikštelė gaisro dūmams iš toli pamatyti. Aišku kabindavo
ten ir varpus pavojui skelbti, kabindavo varpinėje ir gaisrininkų vandens žarnas,
kad tos greičiau džiūtų.
Gardino gaisrinės varpinę restauravo dar sovietiniais
laikais. Bokšto viršuje stebėtojo manekeną pastatė. O išorinę sieną nutarė freska
papuošti, žinomus ir nusipelniusius didžiavyrius įamžinti. Na, kad nebūtų
užmirštos moterys, su lygių galimybių kontrolieriaus komisija nesipasitarę,
nutarė iš krašto ir pažangią moterį - pareigūnę nupiešti. Tik va, bėda, neatsirado
nė vienos norinčios pozuoti ir dar ant gaisrinės sienos visiems laikams likti
įamžintai. Teko pasirinkti universalų ir visiems gerai pažįstamą, suprantamą ir
mielą moters veidą. Kaip tarė, taip ir padarė – išrinko populiariausią, visiems
žinomą ir atpažįstamą veidą. Gaisrininkės modeliu tapo Florencijos didiko
Frančesko del Džokondos žmona, liaudyje labiau žinoma kaip Mona Liza.
Kaip garsus Leonardo da Vinci nevargo, 12 metų lūpų nepaišė. Aprengė moderniau... Apkirpo... Ir "įdarbino"...
Po kurio laiko, matyt patiko uniformuota klasika, nutarė žymiausią moterį dar labiau "modernizuoti". Ėme siūti marškinėlius, ant kurių krūtinės paslaptingai šypsojosi jau pilna karine amunicija apsiginklavusi Džokonda.
Po kurio laiko, matyt patiko uniformuota klasika, nutarė žymiausią moterį dar labiau "modernizuoti". Ėme siūti marškinėlius, ant kurių krūtinės paslaptingai šypsojosi jau pilna karine amunicija apsiginklavusi Džokonda.
0 komentarai (-ų):
Rašyti komentarą