Vienas dvylikametis
jaunuolis vis bando nustebinti savo lietuvių kalbos mokytoją.
Toji, kaip ir daugelis
šiandienykščių pedagogų vis bando įstatyti talentinguosius „Z”, „Y”, „Indigo”, „Mileniumo “ ir dar berods „Penktosios“ ar „Šeštosios“ kartos žmogeliukus į
kokius nors „objektyvius rėmus“. Na, pavyzdžiui – „parašykite 200 žodžių rašinėlį“. Nė įžangos, nė dėstymo, nė užuomazgos, nė kulminacijos...
Atomazga dažniausiai būna paprasta – kai jau „suskrebena“ tuos
nelemtus 200 žodžių, tuomet jaunasis „mileniumas“ trinkteli vieno sakinio
pabaigą: „ir visi gražiai ir laimingai gyveno“, arba „viskas yra
beprasmiška, nes nėra prasmės ieškoti prasmės“. Svarbu, kad
būtų tie 200…
Paskutinį kartą mokytoja
liepė sukurti rašinį iš dešimties sakinių. Vyrukas nepatenkintas ir
įsižeidęs parsinešė namo dvejetą. Jis kietas ir užduotį atliko vienu sakiniu. Rašinėlis kaip
visada buvo lakoniškas. „Biliūno apsakyme „Kliudžiau" berniukas kačiuką nušovė
netyčia”…
0 komentarai (-ų):
Rašyti komentarą